Jeśli chcesz nas o coś zapytać, nie czekaj zadzwoń lub napisz do nas! Nasza Recepcja Hotelowa czeka na kontakt z Tobą 24h przez 7 dni w tygodniu. Postaramy się odpowiedzieć na każde pytanie związane z naszą ofertą, doradzimy najlepszy wariant pobytu dla Waszej rodziny. Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z pobytem w naszym obiekcie.
- Czy jest możliwość opłacenia wcześniej całości pobytu?
Tak, istnieje możliwość wcześniejszego opłacenia całego pobytu. Wystarczy skontaktować się z recepcją, aby ustalić szczegóły płatności. Dzięki temu przyjazd będzie jeszcze bardziej komfortowy, a Państwo będą mogli w pełni cieszyć się czasem spędzonym u nas bez formalności na miejscu.
- Czy jest minimalna ilość dób na jaką można do Was przyjechać?
Minimalna ilość dób pobytu w Zalesiu to dwie doby ale generalnie zależy to od treści danego pakietu. Jeśli chcesz do nas przyjechać znajdź najlepszy dla siebie pakiet lub poproś o pomoc naszą Recepcję 24h, chętnie doradzimy.
- Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?
Tak, akceptujemy małe zwierzęta (psy, koty) do 40 cm w kłębie. Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem pobytu zwierząt
- Jak wygląda płatność za dzieci?
Płatność za dzieci uzależniona jest od ich wieku, liczby, wybranego pokoju i rodzaju oferty. Zalecamy zapoznanie się ze szczegółami danego pakietu rodzinnego
- Czy jest Restauracja a’la carte?
Nie mamy Restauracji a’la carte ale w każdym naszym pakiecie pobytowym oferujemy pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie) lub naszą specjalną formułę Food All Inclusive (w ramach pakietów specjalnych takich jak wakacje, święta, sylwester, ferie itd.). Wszystkie posiłki są serwowane dla Gości w formie rozbudowanych bufetów w określonych porach dnia. Cześć posiłków w wybrane dni serwowana jest dodatkowo w formule Live Coooking.
- Czy poza najwyższym sezonem oferujecie mniej atrakcji?
Przez cały rok oferujemy taką samą ilość atrakcji. Oczywiście są atrakcje sezonowe takie jak np. plaża z ratownikiem podczas wakacji. Dzięki rozbudowanej infastrukturze atrakcji wewnetrznych (800m2) jesteśmy przygotowani na każdą pogodę: basen, sala sportowa, ścianka wspinaczkowa, sala piaskowa, Bajkolandia, strefa animacji i wiele innych. Szczegółową listę atrakcji dostępnych w trakcie pobytu zawiera każdy pakiet.
- Od czego zależy cena za pobyt?
Cena za pobyt uzależniona jest od obowiązującego pakietu, struktury rodziny, długości pobytu oraz pokoju, który chcą Państwo zarezerwować.
- Czy plaża jest strzeżona przez ratownika?
Plaża jest strzeżona w okresie wakacyjnym – każdego dnia poza sobotą (zmiana turnusu).
- Jak często odbywają się animacje dla dzieci?
W zależności od obowiązującego pakietu, standardowe zajęcia animacyjne odbywają się 2 lub 3 razy dziennie, 365 dni w roku. Oprócz tego pojawiają się również inne atrakcje takie jak np. pokaz iluzjonisty, przedstawienie teatru lalek itd..
- Czy trzeba zapisywać się na animacje?
Na większość animacji nie trzeba się zapisywać. Zapisy są wymagane tylko na wybrane atrakcje, a szczegóły znajdą Państwo w programie pobytu.
- Czy zwierzęta w Mini Zoo można karmić samodzielnie?
Karmienie zwierząt jest jednym z punktów programu naszych animacji i odbywa się tylko pod opieką naszych animatorów. Nasze zwierzęta są karmione systematycznie, więc prosimy o to, aby ich dodatkowo samodzielnie nie dokarmiać. Z uwagi na ich dobrostan nasze kucyki karmione są tylko sianem, nie wolno ich karmić samodzielnie.
- Jakie oferujecie atrakcje dla dorosłych?
Osoby dorosłe mogą skorzystać z zajęć active prowadzonych z trenerami fitness (Nordic Walking, Aqua Aerobic, zajęcia fitness). Do dyspozycji jest również profesjonalnie wyposażona Sala Fitness. Zapraszamy również do naszej strefy SPA&Wellness i korzystania z bogatej oferty zabiegów spa. Oferujemy Drink Bar oraz Lobby Bar a w nim specjalną Strefę Relaksu do której dzieci nie mają wstępu.
- Czy w każdym budynku jest winda?
Winda znajduje się w części B kompleksu. Można się nią dostać do pokoi znajdujących się w tej części oraz części F. Windą można również zjechać na strefę basenową. Część A (w której znajduje się parter i 1 piętro) nie jest wyposażona w windę.
- Atrakcji w cenie pobytu jest bardzo dużo. Czy jest coś za co trzeba płacić dodatkowo?
Dodatkowo płatne są wypożyczalnie – sprzętu wodnego lub rowerów turystycznych. Dodatkowy cennik obowiązuje również przy zakupie zabiegów SPA oraz zakupów dokonywanych w drink barze.
- Czy ścianka wspinaczkowa jest otwarta codziennie?
Ścianka wspinaczkowa czynna jest w wyznaczonych godzinach, ponieważ nadzorowana jest przez naszych instruktorów. W związku z tym, recepcja prowadzi zapisy na tę atrakcję.
- W jakie dni można spotkać krasnala Zalesia?
Krasnal Zaleś pojawia się niespodziewanie. Często można go spotkać na naszych biesiadach.
- Jaki rodzaj kuchni oferujecie?
Nasza kuchnia jest bardzo domowa. W większości jest to kuchnia typowo polska, jednak mamy również tematyczne kolacje (m.in. Kuchnie Świata, Kuchnia Warmińska) które są bardzo urozmaicone. Dodatkowo w wybrane dni oferujemy Live Cooking z wyborem dań z całego świata. Sami pieczemy chleby, pieczemy i wędzimy nasze wędliny.
- Czy to prawda, że kawa u Was jest dostępna za darmo przez cały dzień?
Tak, w naszej strefie Lobby Bar przez cały dzień można skorzystać z wysokiej jakosci kawy z ekspresu.
- Czy na zajęcia active można przyjść bez zapisu?
Można, jeśli będą dostępne jeszcze wolne miejsca. Ze względu na ich ograniczoną liczbę, doradzamy skorzystać z wcześniejszych zapisów w recepcji.
- Czy oferujecie posiłki dla osób ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi?
W przypadku pobytu standardowego z tradycyjnym menu w sytuacji gdy zaistnieje potrzeba serwowania dań bezmlecznych czy bezglutenowych itp. oferujemy taką możliwość ale tylko poprzez wyeliminowanie alergenu. Czyli jeśli zupa jest zabielana nie zabielamy zupki, jeśli kotlet jest obsmażony w panierce nie dodajemy mąki czy tartej bułki i serwujemy posiłek indywidualnie. Nie pracujemy na produktach, które są bez glutenu np. specjalnym pieczywie, mące itp.
- Czy zimą trzeba przywieźć swoje sanki?
Nie ma takiej potrzeby, mamy szeroki wybór tego typu sprzętu na miejscu. Nasi Goście mogą wypożyczyć sanki bezpłatnie.
- Czy parking i obiekt są strzeżone?
Nie.
- Czy parking jest płatny?
Miejsca postojowe przed obiektem są bezpłatne.
- Czy macie stację ładowania samochodów elektrycznych?
Tak, posiadamy stację ładowania Noxo Energy z dwoma 5-metrowymi spiralnymi kablami z wtyczkami typu 2. Stacja jest kompatybilna z każdą marką aut elektrycznych i umożliwia jednoczesne ładowanie dwóch pojazdów z mocą 2x11 kW
- Czy łóżeczko turystyczne dla malucha jest z kompletem pościeli i ręcznikiem?
Kompletnie wyposażone łóżeczko przygotowywane jest GRATIS na przyjazd Gości do pokoju na wcześniejsze życzenie.
- Czy można dostać nocnik, nakładkę na sedes, wanienkę do pokoju?
W Recepcji można wypożyczyć wszelkie niezbędne „akcesoria” dla dzieci. Są to min. nocniki, nakładki, wanienki ale także podgrzewacze do butelek czy elektroniczne nianie.
- Czy w pokoju jest czajnik?
Tak, każdy pokój wyposażony jest w czajnik.
- Czy na basenie są akcesoria do wodnej zabawy?
Tak, nasz basen oferuje różne akcesoria do wodnej zabawy, które zapewnią radość najmłodszym gościom i ułatwią im przyjemną zabawę w wodzie.
- Czy są ręczniki na plażę?
Zapewniamy ręczniki na basen oraz ręczniki w łazience. Na plaży Goście korzystają ze swoich prywatnych ręczników.
- Czy w pokojach są szlafroki?
Szlafroki nie są dostępne bezpośrednio w pokojach, jednak można je bezpłatnie wypożyczyć w Recepcji Spa. Wystarczy zgłosić się do recepcji, a z przyjemnością je Państwu udostępnimy.
- Czy leżaki na plaży są płatne?
Leżaki na plaży nie są dodatkowo płatne.
- Czy na animacjach dziecko jest pod opieką rodzica?
W trakcie animacji dziecko pozostaje pod opieką Rodziców, często jest to związane z ich rodzinnym charakterem. Natomiast miejscem zapewniającym opiekę bez udziału rodziców jest Baby Club i Mini Club dostępne codziennie w godzinach 9:00-14:00 oraz 15:00-21:00 (łącznie 11 godzin dziennie)
- Czy można przywieźć swoje rowery?
Oczywiście można zabrać swoje rowery. Należy jednak pamiętać o zabraniu własnych zapięć. Nie posiadamy bowiem zamkniętego pomieszczenia do przechowywania rowerów. Oferujemy także wynajem naszych rowerów turystycznych wyposażonych w foteliki dla dzieci i przyczepki dla dzieci. Posiadamy także wybór rowerów dziecięcych dostosowanych do różnego wieku.
- Jakie są godziny posiłków standardowych?
Śniadanie: 7:30-10:30
Obiad: 13:00-15:00
Kolacja: 18:00-20:00
- O której rozpoczyna się doba hotelowa a o której się kończy?
Doba hotelowa nie jest tożsama z dobą standardową z uwagi na konieczność przygotowania pokoi na przyjazd Gości. Doba hotelowa dla pakietów rodzinnych rozpoczyna się o godzinie 16.00 a dla pakietów odchudzających o godz. 14:00. Pakiet wakacyjny rozpoczyna się o godzinie 17.00. Doba dla wszystkich pakietów kończy się o godzinie 11.00. Szczegółowe informacje na ten temat zawsze znajdują się w treści danego pakietu oraz potwierdzeniu rezerwacji jakie wysyłamy do naszych Gości.
- Czy czepki na basenie są wymagane?
Nie wymagamy od Gości nakładania czepków na basenie
- Czy jest klimatyzacja?
W pokojach nie ma klimatyzacji. Klimayzacja znajduje się w wybranych częściach wspólnych naszego obiektu (jadalnia, restauracje czy lobby bar).